Wednesday, February 11, 2009

satu salah...semua salah...

sedang bertungkus lumus menyiapkan lab report proximate analysis
kerja aku adalah siapkan analysis untuk protein dan fibre...
dan sangatlah macam bangang kerana fibre aku x masuk dalam furnace
ms buat experiment dulu so...xdela bacaan ash aku
bila xde bacaan ash...mcm mana nak kira fibre content....huh~
sila bagi idea..agak2,pas fibre kn bakar slalu berapa berat die tinggal?

aku suka dengar lagu masa buat kerja
aku rasa minat ini di'polish' semasa aku kat matrix..
(yela...duk hostel sek men. dulu,sebarang radio dan alat yg mengeluarkan muzik adlah haram)
dan biasanya lagu yg aku dengar of coursela lagu yg aku minat kan...
macam biasa...lagu jepun...kadang2 ada yg dtg dgn package music video skali
ms tu,aku akn stop buat keje jap smbl tgk MV...
ade lam 2,3 lagu je yg ada MV..xdela aku nk ltk sume..mati keje aku x siap
i ni mudah tergoda tau...........

td masa tgh serabut jwb soalan utk protein 2,tetibe kluar MV News-Dream
aku stop la...nk tgk video...video 2 ms drg tgh buat comeback concert...
lagu die dah la cm sayu je...aku pun mule la feeling2...huhu
tp siyes...mmg feeling jap (ni bkn feeling gedik 2 ok....feeling sedih la..)
da la tgh2 mlm ni...duk blk sorng lak tu...dgn krtas berterabur merata tmpt
maybe aku sedih sebab masih byk keje yg x siap,tambah ngan problem fibre aku ni lagi
kena plak due date jumaat ni.....sape x sayu kan..hoho
tapi sayu jap je la kot...habs lagu..habis la jugak rasa 2 kn...

tu je nk cite sbnrnye...aku gedik sket nk tls blog mlm ni..
lagipun,atas permintaan wana kan...konon dah rindula nk baca blog aku..
huh...walaupun aku tau,itu hanyalah ayat bodek semata2..haha

p/s : aku mmg nk tkr semua psl blog ni...dari template dan segala2nya...
sejak akhir2 ini,maxis brodband mmg slalu bt hal mlm2..die ok pun slalu ms awl pagi
pagi org nk g klas la...apa ko expect aku ada hantu raya yg nk ganti aku tkr template
blog masa aku g klas??????????????

1 comment:

~miszirdawaty~ said...

aduyai~
kamu sbr taw...
tapi mau jgk ckp, kamu aku tag.
haha~