Friday, September 11, 2009

makan free


ada banyak benda untuk diupload
ni masa majlis buka puasa pelajar2 sabah bersama ketua menteri di PWTC khamis lalu (10sept)...
mari aku hidangkan dengan gambar makanan yg lazat dulu....hehe...agak2 tak tahan tu kan..p men jauh2 la a....huhu
majlis ni memang best..makanan dia pun sedap2 belaka dan juga dalam kuantiti yg banyak....ni pun x habis ni...kalau ikutkan,mau saja aku habiskan tapi segan...haha!tu la kan,lain kali kena makan sekali ngan pompuan semua...huhu

apa yang lagi best...semua orang cakap sabah dalam tu...of course lah kan...semua orang sabah...dan memang sangat ramai orang okkkk...macam2 ragam...macam2 fesyen...walaupun aku ni boleh dikira senior yang mau expired (maksudnya final year...),terasa macam masih budak2 lagi...apa x nya,tengok pakaian org2 yg datang....ex-smakkian jugalah yang paling humble...hehe

agenda majlis ni pun ok juga...ada tazkirah sebelum berbuka...aku lupa pula siapa nama ustaz tu...ustaz yang dalam rancangan kalam suci astro oasis tu...best lah tazkirah dia...lucu...ataupun...aku yang memang sudah terlalu lama x dengar tazkirah secara live???huhu....pas berbuka,solat maghrib then makan nasi...pastu solat isya dan terawih....ingtkan penuh lah tempat solat kan...tapi bahagian pompuan separuh ja yang berisi...hehe...ramai pegi the mall kot...









buka puasa FST Food Biotech final year, Jumaat 11sept...
dua hari berturut2 aku makan free...rezeki lah katakan....
layan gambar ja lah....malas nak tulis2...


intro...buka puasa ngan air n kurma lu....pastu maghrib jemaah...mesti org yang lalu lalang cam pelik je orang jemaah kat foyer FST tu kan...hoho

da start da.....aku rasa cam lama gak en.zul tunggu c faiz tu amk makanan..

budak2 pompuan cam bese la kan...makan aiskrim lu...hoho...

ni je la kot yang mampu tunjuk kat sini..
malas la nak upload banyak2....semalam aku tak tidur sampai subuh semata2 nak upload gambar2 kat facebook...so,siapa2 yang teringin nak tengok lebih lanjut gambar2 tersebut, sila lah ke link ini

.