Wednesday, May 4, 2011

Hari ini yang tiada apa2

Aku baru first time tengok movie 3D tadi (yes I'm late). Thor. Cerita not bad. In fact, better la of all the movies I've seen this year(?). Aku bagi 4 bintang tapi disebabkan 3D aku terus kurangkan bintang jadi 2.5. Motif 3D???? Selain hanya untuk memahalkan harga tiket sebab kau tau cerita ala2 Thor tu memang ramai peminat so mau kaut untung lebih lah katakan. Langsung tiada pilihan untuk tengok versi wayang biasa punya. Nasiblah harini Rabu so RM13. Kalau hari lain mau RM18. Gilos. Da la spek mata 3D tu kabur2 okkk....tangan siapa lah yang berminyak pegang lens ni. Aku lap2 pun still macam tu juga....last2 pasrah ja la. Apa yang timbul masa 3D pun aku xtau...mungkin nampak la dimensi tu sikit tapi apala???? x puas hati aku. Berjanji tidak akan menonton 3D lagi sampai bila2.


Baru aku sedar yang selain membaca tentang gosip2 artis Jepun/Arashi/apa2 news yang berkaitan Jepun aku sebenarnya tiada motif untuk melayari internet. Serious. ni baru perasan tadi. Selalunya aku akan buka internet gosip2 ni waktu malam so xlah rasa kosong sangat malam tu kan. Tapi harini aku tiada kerja memandangkan aku da berhenti praktikal maka dari petang aku asyik lah refresh2 Friends page LJ aku. Semua news dalam tu aku da habis baca so aku sedang menunggu orang post news baru dalam keadaan bosan. Semua blog orang2 yang aku biasa buka pun aku da habis baca. Buka blog lain pun x best. So kerja aku tercongok depan laptop ja after maghrib tadi (Hoi! Baca Quran la!) sampailah terfikir untuk update blog. Aku rasa aku perlu tanam habit baru iaitu baca info pasal 'Ayam dan keturunannya'....huh~


Tidak faham dengan motif orang tengok AF dan obses siap open table buat komen masing2. Sebenarnya tidak faham pun motif orang buat AF tu sampai siri ke-9 at the first place. Hmmm...mungkin sebab orng suka dan undi(?)...Tapi tolonglah pun kalau mau buat sampai siri ke-9 sila lah buat improvement sikit dengan pelajar2 tu...ni nanti keluar AF sama juga jadi artis terbuang...tapi stesen TV peduli apa kan...yang diorang tau, masa AF rating TV naik...habis cerita..


Eh korang pun x faham eh kenapa aku minat ARASHI???? Sebab diorang hensem....eh?hensem kah ARASHI???? Biasa ja....Hensem lagi kot CERTAIN artis kpop yang menjadi pojaan ramai anak muda sekarang ni. Sebab ARASHI tidak masuk AF mahupun mentor mahupun bintang RTM...huahuauhuahua! Sebab.......




Baka

Love


Imperfection
(LOL forever at Ohno's hand, Nino being a girl and Sho's confusion...hahaha!)

ARASHI is just ARASHI
(Aiba's bulu ketiak is very disturbing)



Tiba2 entry bertukar jadi ARASHI oriented one...(^^)

No comments: