Friday, October 7, 2011

NEWS

I know I da lama tak blog.....but this news deserve an entry

for those yang kenal I ni memang gila Jepun...tak kisahla jambu air ke, jambu batu ke...yang penting jambu tu sodap dimakan cicah ngan sambal kicap...

and I know yang kenal I ni gila jepun mesti akan kata aku ni gila ARASHI...yess!!!memang betul!korang tak salah....
bbuutttt~~~~waaaaaayyyyy before I know ARASHI and don't even now their existence....I knew this boyband called NEWS

oohhh NEWS....lagu drg best...takdala hensem mana pun...I tak kesah rupa paras y'all...yang penting lagu sodap buleh leleh2 sket okla kot....ko tengok ARASHI...hensem???takdala hensem mana....yang penting HOT....wakakakakka




aku ngan c adibah sama (my sifu okkk...aku ada sifu nih dlm bidang kejepunan) mulalah terjebak ngn NEWS. Pasal NEWS tula kitorang kenal Johnny Entertainment then kenal la pasal ARASHI then kenal la pulak pasal lelaki2 hot sedunia then mengikuti lah drama2 mereka semua sehingga aku pun jatuh chenta tak terhingga dengan negara matahari terbit tu (fakta jgn di tukar2 ye)

so all this lagha-ness is thanks to NEWS....walaupun aku skarang more on ARASHI but of course I will always remember them.

buuuttttttttt (bukan bontot ye)....berita semalam mengatakan yang NEWS akan kehilangan 2 orang members kuatnya iaitu NISHIKIDO RYO & YAMASHITA TOMOHISA a.k.a yamapi.
ooowww....mak sedih y'all....mana taknya....da la setahun x kluar lagu or anything...tup2 dengar berita nak tarik diri lak 2 org member tu....


inilah c nishikido ryo tuh...ekceli he was my very first crush dlm bidang kejepunan nih...until now pun he still one of my boyfriend....berangan je mak ni kan y'ollsss


ini pulak c yamapi...aku tak heran sgt berita dia nak kluar NEWS ni sbb dia pn mcm selalu buat aktiviti solo...whateverla pasal dia ni...banyak2 member NEWS/artis lelaki jepun aku sangatlah tak minat mamat ni...suara menyanyi okla...berlakon tak ok tapi slalu dapat lead role...menyampah mak!

ok tu je la kot yang nak di mengarutkan di sini...aku sudah sedih....sangat sedih actually....tapi sekarang da 7.40 a.m...tak mandi lagi...kul 8 kena masuk opis sebab saya keja hari sabtu....so tak sempat nak buat kesimpulan...ok bai.tu ja.

1 comment:

Sayer Best said...

By the way,jambu batu juga sedap dicicah dengan kuah rojak Mak Bee..;P

Marilah kita layan HSJ pulak~
hahaha

Tetiba