Wednesday, January 6, 2010

berubah angin

aku rasa blog ni perlukan perubahan
tukar layout
tambah link
mau tambah shout box juga tapi nnti aku yg malas melayan...lagipun,ada kah org yang mau shout2 x tentu pasal di blog aku ni.....huhu
tukar cara penulisan..(perlukah???)..entahla..aku ni menulis ikut suka ja...
kalau tiba2 mau cakap semenanjung,adalah perkataan 'je..nye..etc.' di belakang
kadang2 mau cakap sabah..adalah perkataan2 unik yang keluar...
tapi selalunya mode jepung la...hehe
selalu macam tiada idea...kalau boleh mau update pasal Arashi ja tapi aku pun tau bosan juga...
takkanlah hidup aku 24h Arashi kan...
hmmmm...terpaksa ambil kelas bahasa untuk penulisan lebih matang...(lagi sekali..perlukah???)

aku mau buang lagu2 di tepi ni...
entah apa masalah..after aku ada IDM,setiap kali buka blog,mesti keluar IDM tu,suruh download apa2 lagu yang ada dalam list ni...
pastu x boleh cancel pulak tu...x paham aku...

dulu aku suka tukar2 layout...
memang x tahan...tapi satu benda yang aku sangat nyampah bila tukar2 layout ialah ada certain part tu dia kena buang dulu,mcam all the links yang berkaitan and aku kena buat balik semua2 tu after tukar layout....
tapi ada juga layout yang tidak menyusahkan...maksudnya x payah buang segala links...
so, tengoklah macam mana...kalau hamba rajin,akan hamba laksanakan jua
kekurangan masa dan ruang sekarang ni....

2 comments:

「dieyb」 said...

ye ke guna IDM jadik cmtu?
ak tak pernah jadik pun.
ade setting shida.
bleh pilih ape jenis file yg ko mau donlod guna IDM @ downloader biase.

ashidah said...

owh yeke?
nntla cek blk
aritu ms install mcm blur lg..
ni dh lm sket pki baru nk reti sal instruction ke pe benda sume...