Saturday, January 2, 2010

明けまして おめでとう。。。

Tahun baru...
ada beza??
azam baru??
azam lama??
perlukah ada azam??

kalau azam macam ni:
2009: download Arashi
2010: download Arashi lagi banyak....
ada kesan??hehe...(contoh sahaja ye adik2...jgn ikt cth ini di rumah)
ini maksudnya,2010 bakal menyaksikan Arashi menjadi semakin sibuk...
dan aku pun turut sama2 menjadi sibuk....huh~

tahun 2010 di buka dengan mengadakan kenduri kesyukuran di kampung pada 1Jan
dan juga jalan2 bersama rakan2 ex-schoolmates, karaoke dan bowling mariiii
sangat berbeza bukan dua aktiviti ini....hoho
agak kurang seronok sebab bendahari USIM yang terchenta belum lagi memasukkan duit biasiswa ke dalam akaun....walaupun mereka telah update akaun (eh..x faham??xpe2...x penting)
pergerakan agak terbatas di tahun baru...
orang gelak,aku gelak...orang story2,aku join...orang gosip2,aku menyelit....orang shopping2,aku tengok2 ja...huhu

beza di tahun baru hanyalah tarikh pada resit,handphone,laptop dll...
umur semakin bertambah (terasa diri ini tua)
tapi,impian dan cita2 tidak akan berubah...wah...tiba2...
mau mengimbas kembali apa yang telah dilakukan di tahun lalu
but,keep moving forward...don't ever look back org ckp
so,tidak perlulah sibuk2 mau tanya itu ini pasal kenangan tahun lalu (mcm dlm radio,beberapa hari sebelum new year,asyiklah buat topik cth 'kesalahan2 yg saya pernah lakukan di thn 2009' dan antara jawapan yang macam palui adalah 'saya telah melukakan hati seseorang' eh...ko g masuk lubang jamban boleh tak???buat tambah tahi telinga aku ja dengar luahan hati yang tah hapa2...)

harapan macam tahun2 sebelumnya juga...
ingin menikmati setiap tahun yang mendatang dengan penuh warna-warni
menjadi baik dengan semua...eh..sesetengah orang,dengan orang yang best2 ja...hehe
lebih bermotivasi dalam kerja...
kurangkan kegilaan terhadap Arashi tetapi tidak kepada Jepun...

apa pun...to all....
Happy New Year...

今年 も よろしくおねがいします~
(please treat me well this year too)

1 comment:

「dieyb」 said...

yosh!
let's ganbate donlod arashi byk2 :P

よろしく ね..