Wednesday, January 13, 2010

THE WAY YOU ARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This is damn annoying...

they never learned...before and maybe forever....

always doing the same mistake..over and over again...

you memang tak reti buat kerja

yang you tau, buat muka masam, duduk kaunter, layan customer yang datang...

pastu silap sikit nak marah-marah...

eh...ko blah lagi baik la....

ingat hebat sangat ke jaga akaun?????

kalau da penat sangat, ko g balik kampung, tanam sayur...

da tau nak keje bahagian akaun, kenalah ambik risiko...

why other established universities doesn't have this kind of problems???

maybe they only have problems with their PTPTN's people...

but scholarship????What The Hell la!!!!!!!!

scholarship bagi full...memang x tolak apa2...

ko pun kalau nak tolak,accordingly je lah...yang ko bangang sangat tahap cipan tertelan kasut gajah pehal???!!!???!!!

da banyak sangat ke student USIM tu sampai tak dapat beza sape duk hostel sape x???

lagi satu,kitorng ni tengah praktikal 5 bulan..means,1 semester xde kat USIM yang terchenta tu...tapi,ko bijak sangat tolak sekali duit pengangkutan, library, makmal segala tu pe kes???

tak serik2....dari dulu buat benda yang sama...

dah miskin sangat ke USIM tu sampai kena cilok duit student untuk buat bangunan???

nak bayar sidek kanopi yang bas salu rosak tengah jalan tu????

nak tambah tangga 'jasa MPP' dari USIM menuju ke stesen komuter Nilai????

yuran asrama 500+40 for the hostel's activity (kononnya...)

aku sangat marah malam ini...

sesape yang terbaca, kalau agak2 korang sokong bendahari USIM yang 'cekap,amanah&mesra'....aku dulik hape....g lah jadik tali barut paling berjaya di abad ini....

SANGAT MENYAMPAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TAK PERNAH NAK BANGGA JADI STUDENT USIM SALAMA 4 TAHUN....
SEMOGA BANGUNAN KORANG CEPAT SIAP THEN BOCOR SANA SINI, RETAK LUBANG ATAS BAWAH,PASTU CILOK LAGI DUIT STUDENT KALO X CUKUP!!

3 comments:

scha said...

yea!!!!
aku sukung kau 100000018 %
ahahahaha!
USIM GILE TAK BEST!!!!!!!!!!
AKU TANAK ANTA ANAK AKU PEGI USIM!!!!!!!!

tapi aku stay duk Nilai ye..
ahaha~

yelah..
bangang nak mampos..
duit library pejadah nya..
aku library pon tak pernah jejak..
duit bas..aku telan asap bas je coz naek motor duk blakang bas yg lembap..
kena byr gak ke??
damn shit laaa...
weh..kite wwat aduan nak..
byk tu..
smpai 640 yuran aku...
tp aku belom byr..
mampos..

himawari_shida said...

da try kol tadi tapi cam haram jeee...
penat tekan num byk kali...
tunggu lama gile...last2 x dpt gk..
tade org angkat...
mcm lah bz sgt...
byk sgtlah student usim tu dia nk handle!

「dieyb」 said...

jom bakar bendahari usim!!!!
hahaha *gelak jahat*