Wednesday, March 31, 2010

1 April

esok April fool...yeke?
untuk org2 fool yang ikut benda ni je lah...
eh,lantakla...aku x bercadang pun nk buat entry psl April Fool ni...saje nak inut tajuk entry yg xde kena mengena....

Main point is lusa adalah Good Friday...cuti umum d Sabah (aku x pasti d semenanjung)
sangat seronok...sebab sudah lama aku menunggu untuk cuti pada hari Jumaat...
saya suka bulan April 2010....
antara sebabnya adalah...praktikal aku end pada 30 April...
amboooiii..shiidaaa..dulu bukan main lagi x sabar mau praktikal la, apa la....fahamilah saya yang sentiasa berubah2 mengikut mood dan keadaan....

April juga ada banyak cerita baru yang akan ditayangkan seperti
'Wagaya no Rekishi'...sangat x sabar...sudah menunggu selama 2tahun (start 2009)
7th April...mark the day...release of Arashi DVD 5x10 Anniversary concert

tu je kot yg membuatkan aku suka bulan April...eh,ntahla...
aku macam sudah mengantuk yang amat...tiba2 pula ni...

1 comment:

「dieyb」 said...

1 April..

start countdown..

6 days to go..



lamenye~~~~~~~