Thursday, March 11, 2010

Esok saya cuti...oleh itu, mari menjawab tag....

1.- Adakah anda rasa HOT???

Hot & Spicy satuuuuu!

2 - Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3 - cerita pasal gambar??

Dulu, wallpaper aku mesti Arashi...tak pun gambar sho sorang...
semenjak 2 menjak ni, aku rasa aku perlu lari sedikit dari cengkaman Arashi (yakah????)
Gambar ni aku snap sendiri masa tunggu my dad datang ambil di tempat kerja. sekali tengok,macam awan pagi kan...tapi ni waktu petang dan cuaca juga sangat best...i very the like this picture looo...

4 - bila kali terakhir anda makan pizza?

2 hari lepas...home made gitueww...buat sendiri okkkk...supervisor suruh buat sendiri guna bahan lebih daripada kursus yang lalu
sangat sedap sebab meletak mozarella cheese secara berleluasa dengan niat ingin menutupi topping pizza tersebut (xpe...i pregnant lmbat sket pun xpe...hehe)...last2, x habis...semua muak...nasiblah ada makcik yang selalu lepak minum petang di ofis tolong habiskan...

5 - lagu terakhir anda dengar?

Kitto Daijoubu by Arashi..
eh, tapi...tadi pun baru dengar lagu kanak2 dari dvd adik aku yang dia ulang pasang 10x sehari...

6- selain nama sendiri, anda di panggil nama apa?

ada nama lainkah??
shidacomel...acceptable kah???huhu....
masa kecil dulu, mak aku panggil aku 'unggot' yang maksudnya 'mempunyai rambut yang kusut masai sebab x suka sikat rambut'..ngahaha!hodoh gila nama...
sejak tu aku kena selalu gunting rambut, x boleh biar rambut panjang sikit sebab aku memang malas sikat rambut...sekarang ni, rambut panjang sikit ja, memang rimas....dulu gunting rambut stail matsujun. ni mau try stail ohno pulak....horhorhorhor......

7 - tag lagi 8 org

tak cukup la...
nak tag beberapa yang mampu ja la....

1) Adibah sama...onegaishimasu~
2) Putri (org yg bz dgn master skarang ni...tp skali skala ba kalo rajin kan...)
3) Fiza...(aku tau kekadang ko stalk gak blog aku kan...hehe)
4) Yanti...(ko masih ada blog ka?lama ko x jenguk blog aku dan aku pun lama x singgah blog ko...)


9 - siapakah org no.1 kepada anda?

my ex...haha
ex-facultymate...ex-housemate...satu jak yang belum 'ex' iaitu my friend a.k.a Arashifanmate...ngahaha!

10 - katakan sesuatu mengenai org no.5

eh...no.5 tak wujud lah....

11 - no.3 ada hubungan dengan siapa?

owh...memang ada...dengan...aku pun dah lupa nama mamat tu...kerja KLIA lah....

12 - bagaimana pula dengan no.4?

ada....semestinya ada....lalala~

13 - pesanan kepada orang no.6

eh...kan xda no.6 tu...adui...

14 - kata2 cinta untuk orang no.2

good luck for your research...rajin ko study...hehe
(boleh dikira kata2 cinta kah tu?)

15 - adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?

ada....mereka ialah orang yang 'tiada'

16 - berikan 5 perkara yg anda tau tentang org yg mengtag anda

lebih 5 boleh??hehe...
-banyak cakap....gila punya banyak cakap
-suka cakap benda yang sama ulang2....sampai tahap kekadang tu aku dah hafal da cerita yang dia bagitau....huhu
-mampu menjadi seorang yang kuat di dalam keadaan yang memerlukan beliau berkelakuan sedemikian
(u know what i mean...)
-banyak bisnes budak ni...tah bila dia nak belanja aku~
-telah menjadi peminat Arashi disebabkan Paam...jgn salahkan aku ea...
-suka bergosip....hahahahahahhahahahaha!
(part ni best....)

17 - persamaan antara KAMBING dan LEMBU?

persamaan antara buaya ngan biawak?

18 - perasaan anda wat tag ni?

take me faraway because you are my soul!soul!

19 - adakah anda tau si razman itu sengal?

tak pasti lak Razman tu sengal ke x...tapi girlfriend dia aku tau memang sengal...Razman pun sengal kot sebab pilih awek sengal....

20 - a)GAY or b)LESS

mana best????
nak kena try dulu baru tau.....

2 comments:

Ruwaida Ridzwan said...

kah kah kah..:D

scha said...

ahahaha..fiza the stalker is here babe!