Wednesday, December 31, 2008

HISTERIA!!!!!!!!

semalam lepak putrajaya sampai pkul 2am lebih....
tak plan nak lepak lama sangat camtu tapi nak tengok wayang punya pasal..
histeria start pkul12.40 so..tunggulah..
plan asal nak tengok bunga api sempena tahun baru
aku lah yang kemaruk sangat kan...diorang ni layan je..
alih2...bunga api nya pulak yang x nampak..
aku ngan budak2 rumah yang lain lepak luar alamanda je la..
dalam a few seconds to 12,adalah several budak2 cina p panjat tempat yang agak tnggi sket
then start lah mengira "shi..jiu..ba..qi..liu..wu..si..san..er..yi...HAPPY NEW YEAR!!!"
huh..bingit gile..tapi cam best juga tengok diorang camtu..lucu pun ada..hehe
ada some malay yang bertenggek di tepi2 2 pon stat nak buat gila
diorang pon nk jerit skali ngn budak2 cina 2...tapi tah apa yang dijeritnya aku pun xtau...

aku x gemar sangat budak2 melayu yang lepak2 tepi2 jalan camtu
ok...yes..yes..i'm a bit judgemental but who cares?????
klu diorang kata "do not judge the book by its cover...kitorang buat cmni x semestinya kitorng jahat..."
tak...aku x kata diorang jahat...tapi boleh x senonoh skit?
mmglah diorang x kacau hidup aku tapi semak tau mata aku..
dah ko lepak merata2..mmglah orang akan tengok jugak kan...and i'm prejudis too
budak2 mcm ni mesti aku akan slalu 'ter'kaitkan dengan masalah2 muda mudi zmn skang

ok...enough bout that..here are some pictures of us last night...





nak g karoke tp full.org 2 x sure ble ada kosong..
so..nak g layan bowling la ni konon..alih2..bowling pun..sesak gile..
gambar2 kat atas ni adalah muka orang2 yang x tau nak buat apa dah sebab sume tmpt penuh.
masa 2 baru nak kul11...gle ape nk tnggu sejam lbh lg nk tgk wyg..
aku g layan game jap....cukuplah main lumba kreta sket kan...okla dr xde pa pe...

a few minutes before new year..in front of alamanda main entrance

REVIEW OF HISTERIA


ni salah satu scene dalam histeria
plot crita dia mcm bisala...budak2 skolah p main2 panggil hantu
pastu kena kat diorang balik...
mula2 kita ingt benda 2 simple just like that..tapi last2 2 baru tau siapa dalang di sebaliknya..huhu.......aku bagi A-..(agak tinggi)
kenapa ada '-' sebab ada part yang aku x suka...especially pasal geng hostel ni
kalau ada geng camtu kat skolah aku dulu mmg aku akan anti gile2 punye..
dahlah bodo sombong..tnjuk brani p main benda 2 sume
pastu bleh plak diorang pura2 jadi histeria nak mainkan tok bomoh 2 malam 2..
yang paling aku menyampah gile bile cakap sal boyfren..ok fine la..
yang x tahan 2,masa tgh lari nk selamatkn diri smpt lagi gaduh sal boyfren..padan lah korang mati..muahahahahahaha..oooppsssss........
bagi aku agak seram sebab crita hantu budak2 hostel mmg aku takut...lebih menakutkan daripada jangan pandang belakang,JPB (yang hantu die mmbuatkn aku smpah xnk tgk filem 2 smpi ble2..bodo gile!!!)
bagi aku,klu nk buat crite hantu,x payah nak tnjuk jasad hantu yang sebenarnya..lebih seram kalau buat mcm hantu 2 seakan2 ada kat situ tp kt x nmpk jasad die...dalam HISTERIA ada part yg hantu die nmpk tp aku x kacau mood aku sbb hantu die muncul hanya bile dia btl2 nk serang org 2..(xla mcm JPB..yang hantu die stay je x buat pa pe...)..x smpat nak menganalysis muka hantu 2 cmna sbb die akan trus serang org 2....
kalau nak tau lbh lanjut...sile lah p cinema tengok sendiri..hehe...

apapon...nak wish..

SELAMAT TAHUN BARU 2009






p/s aku paling benci kan..bile jalan nek keta orang..owner 2 sangat2 lah berkire nak mampos!
tol yang rm2.70 pon nak claim...sorang bayar rm0.50...ehhhh...ko byr sndiri x bleh????
mnyk kitorng gk yg byr.....abes 2????ko byr ape mangkuk???!?!???!?!?!die gk yg ye2 nak ajak....

1 comment:

Sayer Best said...

Baru tengok movie histeria semalam...
Tak seram pun..
Tape better than Cerita Hantu2 Melayu yang Lain la
Emm..hantu die ada la sme ckt ngn satu spesis hantu dalam puaka niyang rapik
Same costume ke??