Friday, January 9, 2009

aku tidak suka dengar orang membebel bagi nasihat berjela2 yang aku tau benda tu baik atau buruk sebenarnya.....

permulaan tahun baru yang sangat sibuk
dalam minggu ni,paling awal aku tidur pun adalah dalam 12.30
paling lewat pukul 4 dan bangun pukul 7 sebab pukul 8 ada kelas
dan pandangan pulak selalu rasa macam kelabu asap gitu....

proposal tesis on the way....
berdasarkan kajian,lab work x banyak sangat
tapi mungkin akan mengambil masa yang agak lama sebab aku guna enzym
so haruslah berhati2 sebab beliau agak tidak stabil dan cepat bertindak balas dengan sekeliling

sudah lama tidak menulis dalam blog oleh itu,terasa agak janggal
dan juga tidak ada idea2 bernas untuk dikongsi
lagipun saya adalah sangat busy.....mengalahkan perdana menteri
(yang kerjanya adalah hanya mengecop surat dalam pejabat yang selesa)

2 comments:

Sayer Best said...

Pe significance tajuk dan isi??
hahaha

himawari_shida said...

xde significance khas...muahaha