Saturday, January 31, 2009

marilah mari...kita berchenta....


lihat itu iklan airaisia di atas?
hailait----------[tempat duduk percuma utk pasangan kekasih]
jadi??????????
marilah jadi kekasihku
dapatlah kita bermadu kasih di awan biru....ahaks!

************************************************************************

aku sebenarnya xtau nak buat apa harini
aku sangat bersyukur dan lega kerana proposal tesis dah siap
aku mengambil masa seminggu cuti ni untuk menyiapkan sepenuhnya
benda alah tu..tapi sbnarnya kan...
kalau buat betul2..aku rasa sehari bleh siap...
masalahnya aku ni,paham2 je la yer....bukak laptop kjp2 tgk bnda lain..aih~
sangat lega..semalam kemuncaknye la..
sampaikan masa nk tdr tengahari pn x bleh
ttp mata je,trus mimpi sal tesis...ko tak gerun??????
series aku xleh tido...aku da nk nangis da tu
ye lah..benda yg ko spend the whole holiday to finish tapi cuti da nk abis
keje x siap2 lagi..klu cuti sehari dua xpe...ni x...seminggu tuuuuuuu

dan harini aku sangat mengidam makan sedap2
nak makan laksa la...mee kari la....sbb aku rasa da lama aku xmkn
mee dan makanan yang berkuah...uwaaaaa..aku rindu soto kat sabah
sedap sangat...kat sini soto die lain sket kot...
soto kat sabah ala2 bihun sup la..tapi laaaaaaagggiiiiii sedappppp..hmm~
plan nak jln2 g KLIA...saja la kan..bosan duk umah
tapi tetibe rs cm mls nk pki baju proper2 ni sume...skang ni pun nsblah pki baju..ooppss

satu lagi sbb aku rasa nak mkn sedap2 adalah kerana
kat umah aku ni da xde pa pe...telur ngn bawang je..
leh je g beli kat kedai runcit kat jati tp once again,"saya adalah sangat
malas nak angkat bontot jln tengahari buta yg panas terik"
last2 kan...masa kemas bilik tadi,ada bread yg da bape mnggu aku pon xingt
kire nk buang tp sbb akal da x waras,aku bleh g makan lagi benda tu...waaaa
aku tgk elok je lagi...xde plak molds yg tmbuh..cume texture je la x elok
da keras da pun..tp dulik hape...belasah je
botol madu yg ak hampir nk buang (sbb mmg da abes) pun bleh guna lagi tau
punyelah bersungguh aku tonggeng kan botol 2 semata2 nk paksa
madu yg tnggl seciput 2 nk kluar...last2,ade la rasa madu sket gk...okla kan..

kesimpulannya...kehidupan aku sangat kasihan
oleh yang demikian,silelah blanje saya makan sesuatu yg menggembirakan
kerana hanya makanan sedap yg mampu membuatkan saya gembira
lelaki hensem pon kalah............................

3 comments:

~miszirdawaty~ said...

meh ak berchenta ngn kO...
haha...
ups~

himawari_shida said...

klu cinta sesama jenis bleh nek kapal ka tu a?
hehe...

~miszirdawaty~ said...

ala..kasi bulih ja ba.
muahaha