Monday, January 26, 2009

cuti....oh...cuti...

aku baru prasan...
rupanya aku lagi minat NewS daripada ARASHI...huahuahua

**************************************************************************
GONG XI FA CAI U ALL......

cuti raya cina harini ngan besok
tp U aku yg unik ni cuti seminggu trus....
sambung cuti mid sem katanya
mende tah...pelik aku.....

cuti pun rasa mcm x cuti sebab byk gila kerja yg kena settle
redo proposal tesis,proposal utk subjek keushawanan,lab report yg byk gile,siapkan keje2 kat lab rabu ni,prepare for test food biotechnology,food law and food product development after cuti and also,the most important,thesis proposal presentation after break....
see.....that's why la kwn2 yg lain byk yg x balik...ada yg cuti kejap je kt umah pastu blk nilai sok..
aku bersyukur jadi orang Sabah(ayat penyedap..mcm biasa...)

harini nothing spesel...aku bgn dlm kul9 cmtu tp kluar blk kul2..
apa aku buat?mcm biasa...tgk drama...bermalas2an...
then aku kemas blk,siap ubah susun atur blk lagi...hobi aku mmg suka tkr2 kedudukan barang yg ada dlm blk aku...sbb blk aku kat cni kecik je so sng nk tarik2 sume....
penat tp mmg puas hati.rasa cm ade semngt baru je nk hdp...haha!
exagerate?memang...aku mmg suka lbh2 klu nk explain bnda...

aku x mkn dari pagi...hanyelah sekeping roti bersalut madu
dan skarang ni aku sgt lapar..kelaparan telah mmbuatkan tahap kewarasan aku brkurang
tp x lah smpi terasa cm nak lari2 bogel keliling kwasan perumahan ni.....huh~

plan nak buat kerja...tapi mcm mn aku nk ada tenaga buat kerja klu x mkn kan?
jap lagi mknn aku smpilah kot...aku krm ngn kwn aku suh bli mknn....
apa2 la kan............

No comments: