Saturday, December 13, 2008

MELEPAS RINDU

yeah...
rumah aku dikunjungi orang yang tidak dikenali hari ini
diorang datang merisik
merisik??merisik siapa???
huhu.............
kakak aku la...aku macam biasa,jadi orang gaji di dapur..sibuk masak
(orang datang baru sibuk masak..huh~)

************************************************

lama blog aku ni x berhapdate
internet cam bengong...modem dia demam raya korban..
tu yang x boleh konek tu
aku malas mau kol 100 sebab aku tau,mesti macam talian perkhidmatan lain yang akan menyuruh kita menunggu sambil dihidangkan dengan muzik yang sungguhlah menggoyah motivasi diri untuk jadi seorang yang penyabar....
tapi aku gagahkan jua diri ini untuk meng'kol' dan sudah terang lagi bersuluh,benarlah kata orang tua2,indah khabar dari rupa (mari belajar peribahasa)
dia suruh hantar modem p kedai komputer tapi aku malas dan sepanjang seminggu aku di kampung(yang talian phone pun susah mau dapat),bila balik rumah di kk ni,tiba2 ada pula internet...biarlah,mereka yang handle.yang penting aku bahagia..muahahahahahha




p/s suppose uni aku buka sem baru 22hb so,aku kena blk 21hb tp...macam mau balik 25hb a.k.a krismas a.k.a khamis. alang2 hjung minggu,apa kata kita teruskan cuti sehingga 29hb a.k.a isnin a.k.a awl muharram.....bergeliga tak aku????muohohoohohohoho

No comments: