Saturday, April 11, 2009

BENKYO!!!!!

study week menjelma lagi
dah nak habis dah pun...
tapi study aku masih tak habis lagi
biasa lah kan..aku amek exam selama ni mana pernah khatam semua topik
pasal tu lah result cam hampagas..huahuahua
tapi insyaAllah untuk exam semester ni aku akan lebih berusaha
paper 'product development' hari isnin
ada sikit lagi nak habis baca...boleh kot rasa sebab subjek tak susah sangat

gambaru sa!
makenai no sa!
ashita no tame ni..kyou ga aru..
gambaru sa!
kowagarazuni
kimi no tame ni...boku ga iru...

ok...sudeh untuk hari ini..
aku mo sambung menari...hoho

p/s: oh,btw...haritu ade org msk blog aku dari google 'amoi cina'...pebende tah..takde pon aku tulis psl amoi cina kat cni...then,satu lagi..ade org msk melalui 'search image-ohno satoshi'...wah...aku bangga org jumpa page aku guna nama ohno...hahahahaha!

No comments: