Saturday, April 4, 2009

KEGILAAN YANG MELAMPAU

pejam celik..pejem celik..ehhh..tak sedar sem 6 ni dah nak habis
so,maksudnya aku ada lagi 2 sem untuk terus berjuang di USIM yang terchenta ini..ahaks
minggu depan dah mula study week...so,maksudnya kena study la kan
tapi kami still ada kelas isnin n selasa...kenapa????
sebab lecturer saya adalah sangat rajin...harap maklum

akhir2 ini...aku semakin gila dengan sho sakurai...
walaupun aku pernah nyatakan di sini yang aku pun turut menyukai ohno tapi...ntahla...keliru dengan perasaan sendiri...haha...palui!
ok2..mari aku susun ayat jap....

ini adalah sho sakurai. beliau sangat cool bukan?
ada banyak ciri2 kenapa aku boleh gila dengan dia ni.
salah satunya adalah sebab dia sangat bijak dan mempunyai high manner kata omputeh...dapat baca situasi supaya boleh bertindak sewajarnya ikut situasi. so,takdelah masalah macam ko gelak pada masa orang tengah sedih. aku rasa,sejak akhir2 ini juga,ada beberapa perubahan dalam diri aku yang dipengaruhi oleh beliau. contohnya,aku akan berusaha untuk menyesuaikan apa jua jenis perbualan atau tingkah laku mengikut keadaan.kalau aku tengah sembang dengan kawan2 yang agak rapat,mungkin tidak menjadi masalah tetapi kalau sembang dengan orang yang hanya berjumpa semasa di kelas (read:kurang rapat),aku akan berkata2 mengikut personaliti atau mood orang tersebut.ini adalah untuk mengelakkan salah faham dari berlaku (which is happen often actually..muahaha)

ini pula adalah ohno satoshi...the leader of the group.mula2 aku kenal group ni,aku minat mamat ni.sebab beliau sangat hebat dalam menari dan suara juga adalah best.tapi lama2,aku minat sho bukan sebab si ohno ni tak best tapi sebab sho lagi best..hehe..tapi aku still admire his dancing and singing.and also his personality too.walaupun dia macam blur,tak banyak cakap tapi setiap apa yang dia lakukan will eventually turn nice...

sebenarnya...the main point is i think i'm in love with sho sakurai..waaaaaaa
nasib dia kafir (masturina sidek selalu sangat ungkit pasal ni...) ...mungkin sebab style rambut dia yang latest untuk tahun 2009 adalah sangat cool dan menunjukkan bahawa beliau sememangnya hot (gedik jap...).ada masa dia akan jadi rapper dan penyanyi idol macam yang lain tetapi,ada masa ko akan nampak dia sangat elegan memakai suit sambil membaca berita...dan perwatakan beliau akan berubah mengikut apa yang beliau pakai but still,dia adalah sho sakurai...
waaaaaaaa....tak bleh jadi ni....boleh gila aku nanti...
believe or not,i even imagine things with him...about how he would behave when with his family,how's his life behind the camera and also how's his girlfriend look alike..in one of the journal i read,sho prefer a girl with high manner and love to be with family the most...if he is going to be married later,i really want to know what kind of girl that will enter into the sakurai family (sho is his name.sakurai is his family name)..oh by the way,sho's mother is also working (which is sgt asing bg masyarakat jepun.org perempuan biasanya hanya akan jadi surirumah,jaga family after kahwin)-mak dia kerja sebagai lecturer dlm bidang history di university ape tah...

serius aku sudah gila sebab the moment aku tulis entry ni pun aku tengah senyum2 kambing sebab ingat pasal si sho ni....hobi aku memang berkhayal..tak kisahla apa benda aku nak khayal kan..terutama masa kuliah yang boring,ekspresi muka aku boleh berubah walaupun aku tengah tengok skrin putih kat depan tu.aku akan tiba2 senyum,dahi berkerut and lagi teruk,aku akan tiba2 geleng kepala...sewel bukan???so,kalau aku teringat pasal arashi,anything pasal tv show diorang aku akan senyum secara tiba2 especially part sho..haha!

perkembangan ini sangatlah tidak baik sebab exam akan tiba tak lama lagi so,aku kena fokus!
tahan nafsu untuk tengok berbundle2 rancangan yang berkaitan arashi..tahan hati untuk mendownload apa2 show terbaru mereka dan sebagainya....doakan aku berjaya dalam jihad melawan hawa nafsu ini.....

last but not least...sila tatap gambar di bawah sebagai bukti sho memang cool (sekali lagi)

sho dalam sidang media untuk movie terbaru nya "yatterman"
(latest hair...smart bukan??)

ARASHI..i like when they are all together like this...


p/s: nanti aku update psl product launching day FST...

No comments: