Sunday, June 14, 2009

aku balik esok-15jun 2009-

hari yang ditunggu2 hampir tiba
tapi aku berasa sangat malas untuk mengemas
dan membuat apa2 sebelum aku berangkat pulang esok
baju dah basuh semalam
hari ni asalnya nak basuh cadar, tuala dan apa2 yang patut dibasuh lagi
then, mesti siapkan final check untuk proposal tesis yang ntah dari abad keberapa tak hantar2...
then cek schedule kerja untuk hafos, buatlah apa2 yang patut
berbakti lah sebelum balik ni kan......

tapi...kesudahannya....
aku masih di sini sayangku (feeling2 lagu felix)
masih bermain2 internet sebab aku tau internet rumah aku sedang mengalami kerosakan...beginikah caranya mereka menyambut kepulangan aku????
masih bermalas-malasan....
menunggu hujan yang memang takkan turun punya......
aku sangat geram dengan kemalasan diri sendiri

tapi aku sudah biasa begini
ini memang cara aku
suka buat kerja mengemas pada waktu2 yang tak terduga
contohnya,semalam pada pukul 12am, masa orang nak tidur...tiba2 aku kemas bilik
sapu lantai, basuh kipas, buang habuk semua.....sangat pelik
sebab saya seorang yang suka merancang tapi selalu tak jadi
so, mungkin lepas ni aku kena lebih rileks kalau nak buat apa2 pun....
kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

No comments: