Friday, June 12, 2009

EGAO~

aku berasa sangat gembira hari ini
sebab aku baru mengetahui bahawa aku pernah disayangi oleh seseorang

seseorang yang aku kira cukup istimewa dalam lipatan sejarah kenangan aku
seseorang yang pernah mewarnai hari2 aku yang lalu

sebab...selama ini,aku tidak pernah pasti siapa aku padanya
aku tidak pernah sekalipun mendapat jawapan walaupun banyak kali bertanya soalan

benarlah kata orang, hati manusia sukar dibaca
terlalu komplekks untuk ditafsir

tapi, kerumitan itu yang membuatkan aku ingin lebih tahu
serta membuatkan aku lebih teruja bila bersamanya

walaupun hampir 7 tahun memori itu berakhir
namun aku tetap suka bila tiba2 ia menjelma seperti sekarang ini
membuatkan aku tiba-tiba tersenyum...
(lupa segala hafos,tesis....)
cukuplah sekadar mengetahui bahawa aku pernah menjadi orang penting dalam hidupnya...
cukuplah sekadar mengetahui aku pernah punya tempat walau sedikit dalam kamus hidupnya


aku gembira....sangat gembira....
kepada orang tersebut....
"terima kasih kerana pernah hadir bersama2 dalam hidup ku....
terima kasih juga kerana pernah mewarnai hari2 ku yang lalu....
dan terima kasih kerana pernah menjadi watak penyeri dalam kenangan hidup yang lalu"^^






entry sangat rahsia
dan berbaur syok sendiri
sila muntah jauh2.............