Sunday, March 8, 2009

telur,sardin dan kentang

hujung minggu yg tidak terasa...
rumah kosong..tinggal aku dan siti
gaban datang hari sabtu,balik jati baru tadi...
hujung minggu aku dihabiskan dengan bertukar2
video bersama c gaban
aku ambil PV dari dia,dia ambil talk show arashi dari aku

aku hampir terlupa yang aku ada 'take home test' ethics
nasib online ngan yuni tadi...
plan nak siapkan lab report GC tp biasalah.....
malam kang aku cek lah all the works yang tertangguh

ARASHI ada lagu baru
'believe' tajuknya..
best!!!!sangat best!!!
sepanjang minggu ni aku berusaha ikut tarian dalam 2
tapi very the susah laaaaaa.....
lagu dia cam rancak..tempo agak laju so,step pun haruslah laju....
jadi aku pun terpaksalah melajukan pergerakan
dan meringankan badan...sangat susah..
baru tadi aku berjaya dengan mantapnya menghafal step tarian lagu 2
tinggal skang ni nak kemaskan lagi pergerakan...
tapi kenapa dlm PV dia slalu tnjuk tarian separuh2???
tu pun masa chorus sahaja....
tidakkah mereka sedar bhw adanya peminat cam aku ni
yang sgt eager mengikut setiap pergerakan tari mereka???

aku rasa agak bising jugalah blk ni...
volume full..dengan aku terlompat2 lagi menari
mesti siti yang kat bawah tu pelik
apa lah yang aku buat kat atas ni...huhu..
dah la tadi menyanyi tak hengat dunia
biasalah...senaman tekak katakan..
senang aku menjerit bila2 masa diperlukan...

No comments: