Wednesday, March 4, 2009

COBAAN......

isnin depan adalah cuti bersempena dengan maulidur rasul...
jadi...ramai kawan2 yang dah beli tiket dan sibuk nak balik
walaupun kerja banyak x siap tapi, mereka memang x sedar diri sungguh!
huh...apalah salahnya stay hostel je kannn..(ayat dengki)

bila tengok orang sibuk pack barang nak balik ni kan..
hati hofkos la rasa meronta2 juga nak balik
perasan rumah dekat....
masa dekat2 dulu, senang nak balik,tak nak pulak balik...
"tu lain lah makcik...klu slalu balik pun x best jugak..." kata togan kepada makcik sebelah rumahnya yg suka mengumpat...

dan secara kebetulan tadi..masa aku kat lab komputer FST
si masturina sidek telah dengan sengajanya membuka helaian akhbar metro
yang terpampang secara jelas lagi bersuluh tentang tiket airasia yg tgh sale
tiket juz rm10 shj....campur tolak tax pe sume...ade la lam rm100++....(return)
okla kan..murah ape...slalu aku blk..tkt rm200++ juz for one-way only
x msk tax lg...aku pun mula lah menggatal cek kat internet harga tiket sume..
hambek kooooo....tiket MAS x smpi rm300 pun utk return (bln6 la...)

dan efek daripada tindakan aku tersebut adalah aku tgh meroyan nak blk
skarang ni...dah la kak aku tunang 15Mac ni and aku konform la x dpt blk kan
selain drpd tiket yg agak mhl klu beli dlm masa terdekat ni
aku juga mengalami kekangan masa di mana sangat byk benda yg perlu di'settle'kan
sebelum 1 April...after 2..habislah derita aku...

tapi,after 1 April tu adalah study week....after exam,aku hofkos lagi
kena berkampung lam lab siapkan tesis then,klu bernasib baik tesis siap awal
bolehla blk lam seminggu dua....klu tak...ko tnggulah cuti bln 12 kang...
sbb awal bln7 adalah HAFOS time so kena blk awl g campus...
jadi...di mana keamanan wahai obama (sekali lagi....)

sekarang ni aku tgh down sgt....
tapi kena siapkan test ethics ni...
sebut psl ethics..seharusnya lah byk menggunakan kepala hotak
sendiri utk menjawab soalan....tapi,bagaimanakah???????

2 comments:

~miszirdawaty~ said...

wat??? tiketmurah???
alahai~
ak terlepas...
gilak jgk ak mO blk jgk nh shida~
hu~

himawari_shida said...

ya putri...murah...
buli jg ko bli utk raya skali...huhu
aku pun mo gilak suda ni mo blk...