Thursday, July 30, 2009

macam-macam

saya adalah sangat penat..
eh..tidaklah 'sangat' sangat...
tapi agak penatlah..
entah kenapa...
mungkin sebab sudah lama saya tidak masuk lab untuk membuat tesis
oleh itu,pada hari ini 30Julai2009,saya telah menyambung lab work yang tergendala
mungkin sebab saya terlalu lama berada di tempat yang ber'aircond' jadi badan saya pun jadi penat dan malas (ada kaitan kah???)
mungkin juga sebab saya seharian memerah otak untuk menyiapkan proposal dan terus dihantar pada hari ini juga (ya...proposal sudah basi sebab lama terperap tak hantar2)
dan mungkin juga sebab saya berkejar ke sana sini dari pagi sampai tengahari tanpa makan apa2
dan mungkin juga sebab saya makan pada pukul 1 tengahari (sikit lagi jadi arwah)
ohhh...1 tengahari adalah sangat lewat bagi saya untuk waktu lunch

berdasarkan sebab musabab di atas,
sudah terang lagi bersuluh bahawa saya adalah sangat mengantuk sekarang ini
tapi saya belum berhibur lagi pada hari ini
saya harus menonton ARASHI dulu untuk mendapatkan kekuatan
jadi,saya perlu bertahan untuk seketika........

No comments: