Sunday, July 19, 2009

yabai...yabai...yabai....

yabai kore!
i'm starting to be crazy again!
not that all this time i forgot about them...its just, i think there's no something new in them
but recently,with their new songs coming straight for over these months,i must really pay attention to it....
especially for sho....
i really...really...can't take my eyes off him!

(this picture credit for ammi@pdbox..i guess)
he looks cool here...
but...even more....

isn't he looks amazing with the new hair???

the sleeveless thing really reveal the hotness of sho sakurai...huhu

all these arashi's stuffs really make me crazy...
buktinya...seharian duduk depan laptop hanya ditemani arashi
of course aku ada buat benda lain like mengemas bilik,cuci kain (buat kedua kalinya...) and so on tapi after that,i can call my weekend "arashi's time!"...haha
kenapa setiap kali bila aku sangka yang aku telah dapat mengawal kegilaan terhadap arashi,tapi rupanya tidak...
contohnya pada masa cuti, internet rumah rosak so, aku pun stop dari aktiviti men'download' dan juga berjaya menyibukkan diri dengan menonton cerita2 melayu di tv selama seminggu (pretty long coz aku wajib setiap hari tengok at least satu clip arashi)
tapi,bila internet dah ok,rupa2nya aku masih macam dulu...hoho
mula men'download' macam2 especially bila tau arashi ada lagu baru

semasa kesibukan hafos pun,aku still boleh cari masa tengok clip arashi..masa tu,aku selalu balik bilik dalam pukul 1 pagi.paling awal pun dalam 11 malam dan memang sangat penat sebab seharian berkejar ke sana sini.tapi,aku masih boleh stay sampai pukul 2 pagi tengok arashi...ada satu hari tu memang gila punya penat tapi degil nak tengok arashi,aku buka laptop...sambil tunggu laptop on,aku boleh tertidur dengan lampu berpasang tak hengat dunia sampai pagi.hari tu je yang aku rasa aku tak tengok arashi sepanjang hafos
dahsyat kan...
aku pun menjadi kagum dengan diri sendiri

arrggghhhh...yabai...hontou ni yabai!
mesti aku angau malam ni!!!!

sorry if this entry make some of the readers fell sick or dislike it but this is me...and this is my story...
setiap orang ada interest yang berbeza
aku malas nak ulas pasal benda ni berulang kali so,be matured guys!

nino's hair also looks good here.first tengok performance diorang ni,aku terus tertarik dengan rambut nino..nino nampak sangat lain...rasa cam nak potong rambut style camtu...huhu
aku tak pernah suka ngan nino secara spesifik..i mean,i always like him as the part of arashi members but,individually,never...tapi,untuk gambar ni,aku memang totally love the hair!

also matsujun's hair...rambut untuk drama "smile"..i like..not showing the real matsujun..kulit adalah sedikit gelap kerana beliau sedang berlakon sebagai watak orang filipin-jepun dalam cerita "smile"
and....
aku baru potong rambut masa cuti then aku juga baru perasan yang rambut aku macam matsujun's dalam gambar di atas...hoho...mungkin perasaan aku je tapi nampak macam real tak kira banyak mana aku tengok cermin....
(maafkanlah diri yang perasan ini)



actualy,all this pics were taken from their performance at "utaban" untuk lagu everything(one of the music show in japan...macam muzik ria kat astro ria dulu tu)
aku just print screen so,siapa2 yang terer kanji,silalah translate sendiri ye....
aku amik kelas jepun pun baru belajar katakana.hiragana tak masuk lagi
the only kanji yang aku tau is for the 'arashi' term...hehe


mengapakah aku banyak mix bahasa dalam entry ini???
sebab aku sedang membaca forum2 pasal arashi dan juga memberi komen dalam forum2 tersebut...dan forum2 tersebut pula adalah worldwide kerana pengunjungnya adalah dari seluruh dunia so,kalau nak post dalam forum tu kena 'skiping' la kan???
jadi aku pun terikut2lah kejap.....
tapi jangan risau kalian...saya masih melayu sejati...ahaks!

No comments: