Thursday, August 27, 2009

aku akan sentiasa update pasal tiket raya aku kat sini sampai aku da konfem dapat balik raya

Malaysia ini adalah sebuah begara yang kecil
so..tidak hairanlah kalo pergi mana2 pun ada sahaja orang yang kita kenal
ataupun kenal kita...biasalah kan...
bila ramai kenalan, apa2 maklumat pun cepat sampai
sekejap2 tau ini....tak lama lagi ada pula cerita pasal itu....
owh...what's a life...xoxo~ (sungguh tb2...)

dan kerana banyak kenalan jugalah saya telah mendapat tahu bahawa tiket kapal terbang dari KL-KK dah habis untuk cuti raya ni.....
dah habis dalam erti kata lain 15,16,17,18 dan juga 19 sept....memang licin dikebas
yang ada pun tinggal lah tiket business class, first class or apa2 class lagilah yang sudah semestinya tidak termampu oleh kudrat ini untuk memilikinya.....

sebenarnya kan...dari minggu lalu...dan kalau tak silap,dari 2 minggu yang lalu saya da dapat info tentang jualan tiket yang semakin merisaukan....
tapi berlagak cool kan...tenang lah konon...tak nak kecoh2....
hambek ko......tenangla sangat...sekarang ni sapa yang macam cacing kepanasan??????
ada sekali tu buka web MAS tengok tiket murah gila...tapi saja buat tak nampak..konon akan ada lagi kemudian hari....
konklusinya....silalah beringat pada peribahasa "sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian..pandai2lah hidup"

sebentar tadi berYM dengan member...beliau pun akan balik pada 20sept flight pukul 9pagi
dan yang paling seram...hanya hari itu tiket yang ada dan flight terawal pula adalah 9pagi....
huarhuarhuarhuar.......
sabtu ni aku akan serang KLIA untuk meminta simpati agar mereka memberi tiket kasihan (ada kah???) kepada diriku ini.....

doakan aku berjaya......


aku akan terus hapdet sampai aku memang betul2 konfem dapat tiket raya.......


jadi....bertahan lah dengan entry2 keluhan dan mungkin juga sorakan kegembiraan selepas ini....


sekian~~~~~~

No comments: