Thursday, August 27, 2009

Jumaat yang suram

sedang bermalas-malasan di bilik kerana jiwa sedang kacau..
masih dalam mood "tiket raya: ada atau tiada kekosongan lagi????"
kalau ikutkan hati,mau saja aku terjah itu KLIA hari ini
tapi kita harus bersabar di bulan puasa yang mulia ini....
esok aku mesti keluar, ada benda yang ingin dibeli dan aku malas nak keluar banyak kali bulan2 puasa ni...
duk rumah buat ibadah kan lagi elok...hoho~

awal2 lagi aku da set mind bahawa aku taknak pergi kelas bakery petang ni
sungguh malas ok....i tak suka laaaaa......tolong jangan paksa
baru sekali...hurhurhhur
cuaca pula agak mendung kelabu gitu....jadi marilah kita memalaskan diri sendiri....
sebenarnya, masih diselubungi kerisauan dan ke'moody'an yang melampau akibat hal tiket yang tak sudah2....






aku tak suka orang yang tak tahu 'baca keadaan'...
or dalam erti kata yang lain...orang yang can't read the mood
tambah lagi kalau enis yang memang banyak mulut...asyik nak bercakap je...
bercakap pula benda2 mengarut yang tah hape2.....
nak sound pun tak sampai hati...
da besar kan...takkan tak boleh beza orang ni sudi ke tak dengar cerita ko....
kang ada yang mati kebosanan kang cne????????

1 comment:

♥ suterakasih ♥ said...

uikss ko napa shida nada mood??huhu
weii ku mo tau zmn knk2 ko..
sila jwb tag hahaha