Saturday, August 8, 2009

aku tak perasan pun rupanya ini adalah sebuah tag...

1. Bekas kekasih saya

adalah seorang yang sangat baik,hensem serta bijaksana bak pinang dibelah dua...(cari la sendiri apakah kaitannya....)

2.Saya sedang mendengar

muzik latar dari 'barn buddy' facebook....oi...sapa2 yang curi buah aku tu,sila2lah insaf.....

3.Mungkin saya patut

tidur dan berehat sebab saya memerlukan tenaga untuk bershopping pada esok harinya

4.Saya suka

lelaki hensem serta bijak...owh...sungguh tidak matangkah?okla...saya suka alam sekitar yang bersih tanpa jerebu dan H1N1 supaya saya boleh berkeliaran dengan bebasnya tanpa perlu rasa takut...

5.Sahabat-sahabat saya

adalah unik2 belaka....ada yang baik hati,suka tolong menolong,alim tentang hal agama, serta ayu dan bersopan santun...
di samping itu,ada juga yang nakal,suka keluar malam,pegi karaoke,suka mengumpat dan gosip adalah agenda utama kerana kami membina silaturrahim dengan gosip...hoho...unik bukan???

6.Saya tak faham

apa yang saya tak faham sebab sekarang pun saya tengah berada di dalam ketidak fahaman tentang sesuatu yang saya tidak faham.....

7.Saya kehilangan

suara dan duit kerajaan yang rakyat sabah peruntukkan untuk saya meneruskan pembelajaran di sini gara2 karaoke 16 lagu pada pukul 12 tgh mlm....

8.Ramai berkata

bahawa cuti raya adalah pada 16 sept tetapi saya mengharapkan bahawa ia di awalkan supaya saya boleh balik awal dan mempunyai lebih banyak masa terluang bersama keluarga tercinta...

9.Cinta itu adalah

buta....kalau kita ikutkan nafsu...
seperti para VIP atau mungkin juga dato'2 yang lepak kat as-salam kolej INTI tadi,bersama dengan para nyah sekalian....sungguh menjijikkan kerana setiap dari mereka adalah berpasang2an....geli siot!
sama2 lelaki ponnnn...apa lah yang ko dapat tu........

10.Di sesuatu tempat,seseorang sedang

tah....tnyalah orang len soalan ni....

11.Saya akan cuba

mengawal perbelanjaan pada sem ini terutamanya bab makan supaya saya boleh mengelilingi donia sebelum saya grad nanti dan berada dalam keadaan slim-melim tanpa perlu memakan herbal life...muahahaha!(dendam siot...)

12.Perkataan selamanya membawa maksud

forever...ikut kamus ni.....

13.Telefon bimbit saya

yang satu adalah model zaman batu nokia 3310 yang bateri nya adalah sudah nyawa2 semut...selalu mati tanpa sempat aku ajar mengucap pun....
yang satu lagi adalah hadiah dari ayah saya di mana sejak akhir2 ini,beliau juga mempunyai simptom2 h1n1....tapi saya tidak patut menukarnya kerana ia adalah hadiah...hoho

14.Bila saya terjaga

selalunya pukul 6lebih tapi tiba2 bila bukak mata balik,rupa2nya da pukul8.....saya selalu bermimpi yang saya bangun awal...tp tak pernah jadi....

15.Saya paling meluat

para nyah yang gedik dapat dato'2 yang kaya raya (kot....) sambil menggedik2 persan lawa masa kat as-salam tadi....
tolongla....tak yah nak tunjuk kalau setakat muka masih berjambang tapi pakai mekap segala.....

16.Pesta/parti adalah

kegemaran saya sebab saya boleh bersosial dengan lebih ramai orang....i likeee...bole cuci mata lagi...hehe

17.HAiwan yang paling comel yang pernah saya temui

saya bukan pencinta haiwan...jadi,tidak ada pun di antara mereka yang saya rasa comel.....

18.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah

20-30
sebab sentiasa mempunyai jiwa yang kuat dan ingin mencuba sesuatu yang baru
peringkat umur di mana kita bebas untuk memilih hidup kita sendiri....

19.Hari ini

saya sangat terlebih kalori dan tidak berjogging pulak
hari ini juga saya pergi kenduri kawen abang zul dan serta merta plan nak g seremban beli bra triumph pun tergendala.....

20.Malam ini saya akan

tidur selepas jawab tag ini

21.Esok pula saya akan

ke seremban untuk shoping bra dan baju....

22.Saya betul-betul inginkan

kamera digital...anyone yg kaya dan boleh bagi free???

23.Ketika anda melihat wajah di cermin pagi ini

tetiba rasa diri ini makin putih tetapi jerawat juga semakin banyak yang tumbuh...apapun,tidak lupa untuk mensyukuri apa yang Tuhan telah bagi...

24.Pusat membeli belah atau arked permainan

both...janji ada karoke,tempat makan dan luas serta selesa

25.Makanan barat atau jepun

Jepun yang halal sebab makanan jepun susah nak carik yang halal....

26.Bilik yang terang atau gelap

terang untuk pagi dan buat keje...malam kalau nak buat projek..muahaha

27.Ayat terakhir yang aku telah katakan pada seseorang

bye..tq...da settle eh,sume...ayat kepada si lalat semasa kuar kete tadi

28.Siapa yang ingin anda tag

siapa2 yang rasa nak buat...sangat di alu2kan...

No comments: