Friday, November 21, 2008

bercampur baur

kegembiraan hanya sementara
habis exam khamis lalu.memang sangat2 lega
petang khamis terus pergi seremban
tanpa tujuan khas,kononnya nak beli baju
tapi ntah macam mana terbeli benda lain pula...huh~
nak tengok wayang tapi da lewat so,layan karaoke je...





gadis berbaju kurung itu adalah lepas exam terus g dating,x hengat nak tukar pun..
pastu kena stay ngn balak kat seremban sampi kul4 menunggu ketibaan para puteri raja sekalian

malamnya balik dalam kul 10 sampai rumah
terus buat lab report..kena submit
sangat..sangat...sangat...penat sebab semalam nya aku tdr lewat,bgn awal
cam burung hantu da mata aku...

kesedihan datang tanpa diundang

semalam hantar zila a.k.a gaban pergi KLIA
dia balik sabah,flight kul 9.50 pm
sedih gila!!!!!!!!!!!
bukan sedih apa...sedih sebab aku x balik cuti ni...
uwaaaaaaaaaaaa

kegelisahan tanpa sebab

aku gelisah...cehhh
gelisah menunggu hari malam sebab aku duk sorang di rumah ni
dan juga gelisah menunggu hari esok untuk ke penang
(pebende tah nak gelisah g penang!)

kemalasan hak milik setiap insan!

aku sangat malas..
malas untuk keluar bilik...
malas untuk mandi.....
malas untuk makan (ni mmg betul!x pernah aku rasa malas utk mkn ni)
malas untuk segala2nya....

tapi aku rajinkan juga diri ini..
hasilnya....

lab report aku da submit tadi...
dapur aku da kemas..lap meja,basuh pinggan.
dapur ni mmg xde org kacau sejak hari rabu,khamis camtu la...ape yg ade kat sinki masa tu,sume aku br basuh tadi...nasi dalam rice cooker pon da jadi bhn artifak
da masak air dan makan.teka aku makan apa.....
aku HANYA makan roti 3keping + coklat spread beserta air choco..
pada waktu 1.oo pm.sangat panas,minum panas dan rasa muak sebab banyak sangat coklat
itu adelah makan pagi dan tengahari...pagi adalah tidak makan apa2 sebab busy siapkan lab report...lahabau sungguh!

dapur da xde apa2..hanyalah ikan bilis dan lobak
apa yang aku boleh buat dengan mereka?
cili kering ada tapi nak buat sambal,leceh...nak kena rebus,blender...x kuasaaaaa
adakah aku akan berterusan makan roti sehingga ke hari esok???

kita tunggu dan lihat.....

penang tour'08 (23-26 nov)

1 comment:

AMY SENSEI said...

halu!! dtg umah akak ambik taq ye..!!