Friday, November 14, 2008

tolong hapuskan fast food restaurant di malaysia

aku di ambang kemiskinan...(mukaddimah yg menyayat hati....)

tapi aku masih tidak insaf atas kemiskinan itu
mungkin masih di ambang jadi aku masih leka menghabiskan sisa duit kerajaan

sabtu minggu lalu aku beli kfc,ahadnya pula beli McD
pas exam tadi,para housemate sekalian mengadu lapar dan
bosan makan sardin(ya..sardin adalah makanan ruji kami..selai drpd telur dan ikan bilis)
aku pun mula faham maksud mereka...
jadi,kami semua pun meng'order' McD secara beramai2...

maka,bermulalah sesi 'tidak sedar diri duit sudah habis' aku

hmmm...cuti ni aku x balik..
plan mau kerja ngan fatty
tapi.....

aku rindu adik aku

rindu

rindu serindu2nya....huhu

2 comments:

samsooL said...

waa.. kerja apa weh??

himawari_shida said...

hmm..
apa yg sesuai?huhu...