Wednesday, November 5, 2008

LIHAT AWAN DI SANA...BERARAK MENGIKUTI KU...


lihat itu kalian...
itu adalah meja hamba Allah yang rajin study (last minit..)
sila contohi ya.....

ni masa tgh study subjek research methodology
aku pun pelik kenapalah uni aku ni suka sgt paksa student dia ambik subjek yang bukan2...huh~

otak aku x boleh terima sgt subjek ni
baca banyak mana pun..still x leh masuk....
buku dia ayat-mayat je byk...bengkak mata aku seharian menatap buku itu
ala2 org study subjek physocology.....kot......
buku die membebel je...buhsan tau tak..buhsan!

mcm mn berserabutnya meja aku tu..mcm tulah
berserabutnya otak aku ms exam tadi....
dah istighfar byk kali pun still x on suis otak aku ni..
berkhayal ok...aku fly dah sampai ke london bridge is falling down...
maybe gak sbb x cukup tdo cz semalam mmg aku x dpt tido
x tau aku jawab ape..last2 baru on skit tu pun still agk malap


betullah orang kata..kalau hati tak suka ngn sesuatu,
ko buat macam mana pun,ko takkan boleh ngam dgn benda tu

emm
lalala~

No comments: