Thursday, November 27, 2008

tag dari jepun

1 - Take a recent picture of yourself or take a picture of yourself right now. 2 - Don't change your clothes, don't fix your hair... just take a picture. 3 - Post that picture with NO editing. 4 - Post these instructions with your picture. 5 - Tag 5 people to do this.



tag dari kak amy
da lama dia suruh buat sebenarnye
tapi,oleh kerana aku g penang 23-26 hb aritu so, tertunggakla hasrat di hati

gambar ni baru diambil petang tadi masa kat bilik gerakan FST(fakulti sains dan teknologi)
masa tengah kemas2 bilik gerakan tu lah...ni arahan dia x ikut sgt
byk kali gak snap gambar sbb cam banyak je problem.pencahayaan x elok,posing x best....
at last,bantai je la..tu siap ade tangan masturina sidek kat belakang tu lagi.
nak jugak menca'pub'...huhu

tapi ni muka mmg ori punya..
tada make up suma...memang natural habis...
slalunya aku pakai bedak muka kalau nak g memane pun
calit gak sket lipbam ke ape ke..tapi ni mmg sgt xde apa2
jadi,silalah lihat jerawat dan tahi lalat di muka.lobang2 bekas jerawat pun ada gak
paling penting,muka aku sangatla berminyak okkkk
hmmm...dulik la...tag ini sgtlah membuka pekung di dada..haha

aku nak tag sape eh?

wana (for sure)
and sape2 je la.....buatla cam tag sendiri...

4 comments:

Zery said...

Salam Shida...Ya aku huzairi yg ko kenal di SMK(A)KK dulu....

hehe, mcmana ko tau blog aku?

AMY SENSEI said...

shida..kan ayu gitu natural beauty maaa!! hehehehe

himawari_shida said...

ya...saya adalah 'sangat' ayu kak amy...hehe

Sayer Best said...

yeah..shida comel..
(sila ketahui siapakah yang mensnap pic in dan gne enset sape)

p/s:sory..wa cheap promotion dalam blog kau