Monday, November 3, 2008

HAJIME........

start blogging buat kali yang ke-3 nya

aku pun pelik kenapa aku ni suka sgt tukar2 blog

maybe sebab aku mempunyai satu sifat yang sukar diubah

iaitu cepat bosan dengan satu benda yang sama....

lagipun blog sebelum ni tidak menggambarkan identiti aku yang sebenarnya

entry pun banyak dipengaruhi oleh blog orang lain

aku suka baca blog orang...pastu rasa cam down sebab blog sendiri x best..

satu lagi,bila tulis entry asyiklah rasa nak kutuk orang...hoho

aku try my best lah untuk blog ni..hopefully ni yang last..

aku akan lebih matang dalam penghasilan entry2 yang menarik..ahaks!

jadi..silalah melawati dan memberi komentar2 yang bernas....adios!





aku nk suruh siapa baca blog aku ni?kwn2 aku x byk ada blog...
drg pun x suka la blogging2 nih...hmmmm..

No comments: