Monday, November 17, 2008

TAGGED BY WANA

first time aku kena tag.x tau pon benda ni apa sebenarnya..
layan je la....xde benda nak di post pun kan....

Named 5 people you can think of right on the top of your head..Dont' read the question underneath until you write the name of all 5 people. This is a lot funnier if you write the name randomly. No Cheating!!

1-of course org yg tag aku..wana
2-tetibe teringat kat masturina sidek..hoho
3-samju-ni memang slalu ada lam kepala aku..hoho(bangga la tu)
4-terus melencong teringat aat
5-kakak aku-anidah...pelik,pesal aku teringat dia..

Question 1 : How do you meet 1?

wana...camne aku terjumpa ko eh?tulah yg dinamakan jodoh kan..hoho
masa aku masuk USIM le....aku pun lupa cne aku 1st time jmpa dia sebenarnya..
tapi yg pastinya masa aku masuk u lah..dah nama pon coursemate..
of coursela aku akan jumpa ko gak kan...huhu

Question 2 : On the scale from 1-10..How you rate your relationship with 1?

aku letak 1 kang kecik ati lak...hehe
emmm...6 kot...ok je selama aku kenal dia ni..
leh je citer pa pe kan....

Question 3 : How long have u known 4?

aat a.k.a muhd syafaat
emm..let's see...6 years..since form4

Question 4 : How do you know number 3?

samju
schoolmate aku dolu2...ntahla...tak kenal sangat..hoho
aku just bleh ckp yg dia ni antara koleksi kawan laki aku yang aku agak selesa nak share story or apa2 yang aku rasa aku x bleh share ngan org lain...huhu...
(apa ko rasa samju???huhu)

Question 5 : Where is 5?

kakak aku..anidah
di maktab keningau

Question 6 : A fact about number 1?

dia slalu perasan comel...muhahahahahahahha
ini fakta yg x boleh disangkal!

Question 7 : Who is no 4 going out with?

dia ckp akulah kekasih awal dan akhirnya..wah..statement!
ntah..tanyalah dia sendiri!

Question 8 : What does no 1 do for living?

bernafas dalam lumpur..

Question 9 : Would you live with number 3?

tanya tuan punya badan dulu..hoho..
gila ka apa????????bukan muhrim....

Question 10 : Would you make out with number 4?

make out???make out???ngan aat??
pa maksud tu???

Question 11 : What your opinion about number 2?

barulah ade soklan tuk ko masturina sidek..huh~
a person who hardly tell a story bout her family or generally,bout her personal life
kalau aku borak ngan die,jaranglah die citer sal benda2 tu...
mesti dia slalu kata aku ni comel...ahaks!
tapi kan,haritu die dah mula membuka pintu hatinya utk citer satu benda sal dirinya yang involve family matters...huhu...thank you mas...tu maknenye ko caye lah ngn aku tu kan...sob..sob..(terharu..)

Question 12 : What's your favorite memory with number 5?

banyak la...dari kecik aku hidup ngan dia
emmm...masa aku masih skolah di SMAKK dulu,dia di SMESH
kdg2 hujung minggu aku p tempat dia,dia p tempat aku
masa dia birthday kebetulan hujung minggu,aku belikan dia kfc...
baik kan aku..masa aku mau PMR dia dtg hujung minggu wish good luck
sekarang ni..mau beramah mesra???harammmmm..huhu

Question 13 : What would you do if number 1 going out with number 2?

aku join skali ler...layan karaoke jommmm

Question 14 : Ever had a long conversation with number 5?

kan aku dah cakap aku hidup ngn dia dari kecik???
panjang,pendek,setengah tiang..semua ada...

Question 15: Have you ever slept at number 2's house?

dia tak ajak pon..wah...huhu

Question 16 : Do you hang out with number 3 often?

aah...often lah sangat..
mamat tu kat benua eropah,hang out pekebende nye??

Question 17 : Who do u known the longest?

no. 5 la...lagi mau tanya ka????

Question 18 : How often do u talk to number 1?

bile jumpa boraklah...kalau ada mood la..hehe
bila nak abis benda ni wanaaaaa.aduih la...

Question 19 : What about number 2?

same...banyak tanya la benda ni!

Question 20 : Have you ever thought number 3 as a friend?

yolah...takkan musuh pulak kan...

Question 21 : Do u dream about number 2?

xde kerja aku nak mimpi sal ko mas...
bek aku mimpi jadik org kaya...

Question 22 : What have you done to number 1 that he never forget?

he???she okkkk....
tah...tanyalah dia sendiri..
bukan aku yang control hotak dia...

Question 23 : What is number 3's hobby?

emmm...x pasti..kan aku dah ckp aku x rapat sangat ngn dia...
maybe something like photography stuff,bowling or surfing...huhu
memandai je aku ni....

Question 28 : Who do you want to tag?

oleh kerana wana yang tag aku sal benda ngarut ni...aku xtau nak tag sape lagi
hentam la...sape2 yang baca.....

2 comments:

Sayer Best said...

hello...sape yang perasan comel
P/s:sila rujuk ur 11th answer

himawari_shida said...

ala...tu org len yg ckp..bukan aku..huhu